پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:52 - 1395/07/27

فانی تکذیب کرد

خبرهای ضد و نقیض از کابینه دولت روحانی/ استعفای وزیر اقتصاد و صنعت و معدن؟!

من قویاً موضوع استعفا را تکذیب می کنم؛ هم اکنون از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌آیم و این روزها خودم را برای موضوع استیضاح آماده میکنم.

کارگرآنلاین: طی چند روز گذشته و با مطرح شدن احتمال استعفا یا برکناری علی جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم، امروز سه شنبه اخباری با تکیه بر "منابع آگاه در دولت" از استعفای گروهی چند وزیر دولت روحانی خبر دادند.

برخی منابع از استعفای دو عضو کابینه یعنی آقایان جنتی و گودرزی خبر دادند و در ادامه استعفای علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش نیز مطرح شد.

اما لحظاتی پیش علی اصغر فانی اخبار مربوط به استعفایش از وزارت آموزش و پرورش را قویاً تکذیب کرد.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر استعفای او از تصدی این وزارتخانه، گفت: من قویاً موضوع استعفا را تکذیب می کنم؛ هم اکنون از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌آیم و این روزها خودم را برای موضوع استیضاح آماده میکنم تا به واسطه بررسی استیضاح در مجلس گزارشی از کارنامه عملکرد خودم در طول تصدی بر وزارت آموزش و پرورش را به نمایندگان و مردم ارائه کنم.

وی ضمن رد مجدد تمام شایعات مربوط به استعفایش کفت: تصمیم گیری در باره استیضاح هم با نمایندگان محترم مجلس است.

همزمان با انتشار خبر استعفای جنتی، گودرزی و فانی، برخی اخبار حکایت از استعفای جمعی از وزرای دولت یازدهم از جمله وزرای اقتصاد و دارایی، صنعت و معدن داشت که یک منبع آگاه در دولت ، ضمن تکذیب خبر استعفای وزرای اقتصاد و صنعت و معدن، گفت: آقایان جنتی، گودرزی و فانی در راستای ترمیم و تقویت کابینه یازدهم استعفا داده‌اند.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین